معاونت اجرایی و فنای شرکت مبلمان اداری تراست ،گفت: نیاز مخاطب و جذب ایدههای خلاقانه به کمک نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری محقق می شود.
احصای نیاز مخاطب و جذب ایدههای خلاقانه به کمک نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری
16 تير 1402 ساعت 16:16
معاونت اجرایی و فنای شرکت مبلمان اداری تراست ،گفت: نیاز مخاطب و جذب ایدههای خلاقانه به کمک نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری محقق می شود.
احصای نیاز مخاطب و جذب ایدههای خلاقانه به کمک نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری حسین علی نامور، معاونت اجرایی و فنای شرکت مبلمان اداری تراست، در حاشیه نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری، برگزاری نمایشگاه را با یک کلاس درس و دانشگاه قیاس کرد و گفت: این نمایشگاه می تواند یک دانشگاه باشد که برای ما فرصتی را فراهم میکند که به صورت مستقیم با جامعه هدف مخاطبان خود در ارتباط باشیم. وی با اشاره به اینکه مخاطبان و جامعه هدف ما میتوانند همچون کارشناسان این حوزه از دیدگاه خود به ما ایده بدهد، یادآور شد: برای ما مسئله حائز اهمیت نقطه نظرات مشتریان است. هرچقدر هم که طراحان قوی در مجموعه فعالیت کنند بازهم ایده و نوآوری مخاطب که از طریق این نمایشگاه به ما منتقل میشود و میتواند کمک حال ما باشد. این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از ایدههای نوآورانه استقبال میکنیم، یادآور شد: به دنبال این هستیم که در آینده ای نه چندان دور ضمن تقویت مجموعه تراست بتوانیم در حوزه جذب نخبههای دانشگاهی گام برداریم. نامور با بیان اینکه زیرساختها برای تقویت مجموعه فراهم است، اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز ما به شناسایی نیاز مخاطبان معطوف شده است. پایان پیام/
کد مطلب: 1151