کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از خانوادهای شهدا در هفته دفاع مقدس در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

4 مهر 1403 ساعت 15:37

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 504 امام حسین (ع) صنایع دارویی با بیان اینکه تجلیل از خانوادهای شهدا در هفته دفاع مقدس باید در اولویت برنامه‌های این هفته قرار گیرد، گفت: تجلیل از پیشکسوتان و جهادگران 8 سال دفاع مقدس مورد اهتمام قرار گیرد.


 به گزارش صدای صنعتگر، سرهنگ پاسدار مهدی احمدی در مراسم تجدید میثاق جمعی از بسیجیان شاغل در شرکت‌های داروسازی با آرمان‌های امام خمینی (ره) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت :  جمعی از بسیجیان شاغل در حوزه دارویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای ایشان تجدید میثاق کردند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع تولید در کشور، افزود: کارگران افسران جنگ نرم اقتصادی هستند و نقش این عزیزان در اقتصاد کشور ستودنی و قابل تحسین است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 504 امام حسین (ع) صنایع دارویی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته تجلیل از ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌ها است، بیان کرد : رزمندگان دفاع مقدس در 8 سال جنگ تحمیلی از همه هستی و دارایی خود گذشتند و جان خود را فدای امنیت و آرامش در کشور کردند.
سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس باید با حضور در منازل شهدا قدردان زحمات و ایثارگری‌های آنان باشیم، عنوان کرد: تجلیل و قدردانی از زحمات مادران شهدا باید در این هفته مورد توجه قرار گیرد ، برای تجلیل از پیشکسوتان باید همه توان خود را به کار بگیریم.
وی با بیان اینکه بسیجیان حوزه دارویی در تجلیل و پاسداشت و قدردانی از خانوادهای شهدا پیشقدم شوند، تصریح کرد: جامعه کارگری مخصوصا بسیجیان شاغل در حوزه دارویی قدردان زحمات خانوادهای شهدا هستند و ایثارگری‌ها و رشادت‌های این عزیزان را فراموش نمی کنند.

 تجدید میثاق جمعی از بسیجیان شاغل در شرکت‌های داروسازی با آرمان‌های امام خمینی (ره)

 همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت ۵۰۴ امام حسین(ع) صنایع دارویی با  حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و شهدای ۸ سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
در این مراسم حاج علی قنبر زاده یکی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از زمان اسارت خود برای حاضران بیان کرد.
 بسیجیان حوزه دارویی در ادامه در محل یادمان شهدای دولت حضور یافته و به شهیدان رجایی باهنر و بهشتی ،شهدای دولت و هفتم تیر ادای احترام کردند.
سرهنگ پاسدار مهدی احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵۰۴ امام حسین (ع) صنایع دارویی نیز در این مراسم به همراه جمعی از فرماندهان بسیج شرکتهای تولید کننده دارو حضور داشتند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 1636

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/1636/تجلیل-خانوادهای-شهدا-هفته-دفاع-مقدس-اولویت-برنامه-ها-قرار-گیرد

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir