شاهینپلاس، محصول جدید شرکت سایپا، با ترکیب متعادلی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی، در میانه بازار سدانهای کلاس C ایران قرار گرفته است. این خودرو، با هدف جذب مشتریان بیشتر، با تغییراتی در پیشرانه و تجهیزات عرضه میشود.
۱۰ مزیت رقابتی «شاهینپلاس»؛ ورود سایپا به رقابت در کلاس C ایران
20 فروردين 1404 ساعت 11:57
شاهینپلاس، محصول جدید شرکت سایپا، با ترکیب متعادلی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی، در میانه بازار سدانهای کلاس C ایران قرار گرفته است. این خودرو، با هدف جذب مشتریان بیشتر، با تغییراتی در پیشرانه و تجهیزات عرضه میشود.
کد مطلب: 1964