کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول ستاد آیت الله رئیسی در اشتهارد : راه حل رفع مشکلات انتخاب درست است

25 خرداد 1400 ساعت 17:47

مسئول ستاد مردمی ایرن قوی آیت الله رئیسی در اشتهارد با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی گفت:راه حل رفع مشکلات انتخاب درست است.


 مجید کوثری در گفت‌وگو با صدای صنعتگر در مورد ارائه برنامه‌های ستاد شهرستان اشتهارد آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: رعایت قوانین و پرهیز از هرگونه تخریب رقبا در دستور کار ستادهای آیت الله رئیسی قرار دارد.

وی افزود :  تمام سعی خود را میکنیم که تبلیغات به شکل سالم و عاری از هرگونه خدشه انجام  و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را نیز لحاظ کرده ایم.

کوثری با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند راه حل مشکلات ، انتخاب درست است ، گفت:. علاج درد های مزمن کشور در پرشور کردن انتخابات و حضور عموم مردم انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. 

وی تصریح کرد: در همین راستا در این ستادها علاوه بر تبلیغات برای کاندید اصلح ومردمی ، تلاش مضاعفی شده تا زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم که خود بر مشروعیت نظام صحه میگذارد و نظام خود را مدیون آنها میداند ، فراهم نماید و این حضورحداکثری طوری باید باشد که دشمنان مارا که ماه هاست از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و معاند و شبکه های مجازی اقدام به تبلیغات و هجمه های گسترده نسبت به انقلاب و نظام را داشتند ، همچون سالهای گذشته مایوس نماییم .
وی با بیان اینکه تمامی ستادهای ما در سطح شهرستان و روستاهای اطراف که بالغ بر 18 ستاد به غیر از ستادهای فردی که به صورت کاملاً مردمی و توسط مردم و صنعتگران شهرک صنعتی برپا و اداره می ‌شود که در نوع خود تحسین برانگیز است ، گفت: امید است با حضور پرشور مردم در روز جمعه و پای صندوق های رای ، دین خود را نسبت به انقلاب و شهدا ادا نماییم .
 


کد مطلب: 398

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/398/مسئول-ستاد-آیت-الله-رئیسی-اشتهارد-راه-حل-رفع-مشکلات-انتخاب-درست

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir