کد مطلب : ۱۱۲۵
‬ مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری‌های نوآورانه لهستان

منصور فیروزی مدال طلای بخش عمران را کسب کرد

plusresetminus
مخترعان ایرانی در ‪چهارمین‬ مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری‌های نوآورانه کشور لهستان-بیدگوشچ ۲۰۲۳ ‏(E-NNOVATE 2023) درخشیدند.
منصور فیروزی مدال طلای بخش عمران را کسب کرد
‪ به گزارش صدای صنعتگر، چهارمین‬ مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری های نوآورانه کشور لهستان-بیدگوشچ ۲۰۲۳ ‏(E-NNOVATE 2023) در تاریخ 2023 May 30-1 June برابر با ۹ لغایت ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ زیر نظر وزارت توسعه اقتصادی و فناوری کشور لهستان، اداره ثبت اختراع کشور لهستان، مرکز ملی تحقیق و توسعه لهستان، آکادمی علوم لهستان و شهردار بیدگوشچ و دفتر مالکیت فکری ملل متحد (WIPO)، سازمان مالکیت معنوی جهان (WIIPA)، ریاست جمهوری کشور لهستان و با حمایت دانشگاه ها و سازمان های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعین در كشور لهستان برگزار گردید. دانشگاه پلی تکنیک بیدگوشچ شریک استراتژیک E-NNOVATE 2023 و میزبان این رویداد بود.
شایان ذکر است این رویداد جهانی یکی از رویدادهای مهم علمی و پژوهشی کشور لهستان محسوب می شود و مسابقات زیر نظر وزارت علوم لهستان برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه ۷۶۰ نوآوری و اختراع از ۳۰ کشور ازجمله انگلستان، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، عربستان صعودی  رومانی،کرواسی اکراین تایوان، تایلند، ویتنام، چین،مالزی، کامبوج،ماکائو  صربستان، هند،جمهوری اسلامی ایران ،بلاروس اختراعات خود را به مدت ۳ روز به معرض نمایش گذاشتند.
اعضای تیم جمهوری اسلامی ایران متشکل از  منصور فیروزی ، هانیه و محسن قصاب زاده علمداری می‌باشد که در این رویداد در بخش عمران شرکت کرده‌اند.
که موفق به کسب مدال«طلا» کشور لهستان و کسب جایزه ویژه کشور «کراواسی»شدند.
مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران نیز طبق سنوات گذشته با ارائه ۱۴ تیم در زمینه ،داروسازی ،پزشکی،حمل نقل، ایمنی،  نانو، هوافضا  الکترونیک، ابزار آلات، کامپیوتر و مکانیک  در این عرصه بین المللی شرکت نموده و موفق به کسب رتبه های درخشانی گردیدند.
که تیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب ۹ مدال طلا و ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز و جایزه ویژه بهترین اختراع از کشور انگلستان،کرواسی ،رومانی و جایزه ویژه از طرف سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (WIIPA) به تیم ایران و دریافت چندین تندیس از دانشگاه های معتبر لهستان در این رویداد جهانی اختراعات شدند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdca.un6k49n6m5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما