کد مطلب : ۱۶۵۳
plusresetminus
  نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ساعات کاری پاکبانان گفت:پاکبانان عزیز نه روز خواب هستند و نه شب خواب، این عزیزان اجیر مدیریت شهری نیستند.
عدم استفاده از جاروب‌های مکانیزه، خطر جانی پاکبانان را افزایش می‌دهد

 


به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی ضمن یادآوری سه دغدغه اصلی و جدی پاکبان زحمت کش که در حین انجام وظایف خود احساس می شود بیان داشت: ساعت کار پاکبانان متاسفانه به‌صورتیست که لطمات جدی روحی، جسمی و بخصوص از لحاظ اجتماعی به بنیان خانواده این عزیزان وارد کرده که این مسئله مهم می باشد و باید مدیریت شهری در خصوص ساعات حضور بررسی بیشتری نماید.
علیرضا رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت شهری در خصوص عدم فعالیت جارو های مکانیزه در برخی از مناطق تذکر داد و گفت:نظافت و رفت و روب شریان های پرخطر باید توسط جاروب‌های مکانیزه انجام شود و استفاده از پاکبانان برای این امرخطر جانی برای آنها همچون سنوات گذشته بهمراه خواهد داشت.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر افزود:وضعیت سرانه بیماری پاکبانان به جهت نوع کار آن‌ها بیشتر از افراد عادی است و در معرض خطر بیماری هستند که در برخی مناطق واریزی حقوق و بیمه با هم تفاوت دارد که این یک نوع دستبرد به سبد اقتصادی این عزیزان محسوب می شود.
رحیمی در پایان خواستار احصا، بررسی و رسیدگی به نکات مطروحه شد که باید شهرداری نسبت به این موضوعات حساس بوده و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات و معضلات اقدام عاجل بعمل آورد.
 
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.n9qrak93wpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار