کد مطلب : ۱۰
plusresetminus
رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه زیباسازی میدان کرج ادامه دارد از یکسان‌سازی تابلوهای صنفی در این محدوده خبر داد.
زیباسازی میدان کرج ادامه دارد/ یکسان‌سازی تابلوهای صنفی
به گزارش صدای صنعتگر ،پیمان بضاعتی پور  ضمن اعلام این خبر گفت: برای چشم نواز کردن چهره شهری و همچنین احیای فضاهای عمومی، میدان کرج با اجرای طرح های زیبا سازی، نونوار شد.

وی با بیان اینکه زیبایی اِلمان ها و چشم اندازهای شهری نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی شهروندان دارد، گفت: بازسازی المان واقع در خیابان شهید بهشتی و طراحی مجدد آن به شکل کبوتر خانه و همچنین نماسازی آن شامل سیمان کاری، اجرای در پوش‌های آجری و ایجاد خط آسمان منظم جهت نظم دهی به فضای شهری در بخش جنوبی خیابان شهید بهشتی به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: به منظور روان سازی ترافیک، جداسازی مسیر رفت و برگشت و ساماندهی نحوه تردد عابرین پیاده بیش از ۶۰ عدد بولارد (راه بند) در این محدوده نصب شده و رنگ آمیزی گاردریل های پل های حامی و شورا و میله های پرچم منصوب بر عرشه آنها به همراه ترمیم گل های اسلیمی فلزی بر روی آن تکمیل و نهایی شده است.
بضاعتی پور از اجرای طرح ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای اصناف میدان کرج خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه در ظلع شمال شرقی میدان کرج در گذشته تکمیل شده و تلاش برای تداوم آن به منظور رفع نازیبایی ها و بی نظمی های بصری ادامه دارد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcg4.9qaak9zrrp.html
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار