کد مطلب : ۱۵۴۴
plusresetminus
  ستاد مرکزی انتخابات «محمدباقر قالیباف» در استان البرز شنبه شب با حضور طرفداران وی رسما فعالیت خود را آغاز کرد.
ستاد " محمدباقر قالیباف " در استان البرز آغاز به کار کرد

به گزارش صدای صنعتگر، برنامه های تبلیغاتی " محمد باقر قالیباف " دراستان البرز با برگزاری آیینی در کرج برای حضور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با معرفی " عبدالله دارایی " به عنوان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی وی وارد فرآیند اجرایی شد.

«عبدالله دارایی » رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی « محمد باقر قالیباف» در آیین آغاز به کار ستاد مرکزی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آغاز به کار ستاد مرکزی « محمد باقر قالیباف » در استان البرز سایر ستادهای مردمی به صورت خودجوش در شهرستان ها و شهرهای این استان فعال خواهد شد.
وی بیان کرد: براین اساس جلسات و نشست های مختلف انتخاباتی با اصناف و گروه های مختلف خواهیم داشت و کمیته هایی با عضویت جوانان و اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش تشکیل شده و در شرایط اخلاق مداری و برابری با سایر نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رقابت خواهیم پرداخت.
دارایی اضافه کرد: اصل و مبنا براساس فرموده رهبرمعظم انقلاب مشارکت حداکثری است تا حماسه دیگری از حضور مردمی خلق شود.
وی یادآورشد: « محمد باقر قالیباف » شخصی قوی، کارآمد در امور اجرایی است و هم رزمی با شهدا را در کارنامه خود دارد.
دارایی گفت: همه مردم استان البرز را دعوت به حضور حداکثری می کنیم تا از این فرصت به وجود آمده برای توسعه کشور و انقلاب اسلامی بهره ببریم.
 
 
ستاد " محمدباقر قالیباف " در استان البرز آغاز به کار کرد 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین « سید میثم مومنی » مسئول ستاد مردمی « محمد باقر قالیباف» در استان البرز هم اظهار کرد با سربالا به عنوان مسوول ستاد مردمی قالیباف می گویم که دکتر « سعید جلیلی» نیز انسانی سلیم و برنامه ریزی موفق است که پایش را درجبهه و جنگ گذاشت اما دست از آرمانهای امامان انقلاب برنداشت ما نیامدیم کسی را تخریب کنیم، به ویژه کسی یا کسانی که جزو جبهه انقلاب باشند.
رئیسی نشان داد می توان کار سیاسی کرد اما تقوا داشت
مومنی افزود: ما آمده ایم جبهه انقلاب را تقویت کنیم، به خاطر رهبر معظم انقلاب آمدیم به خاطر استمرار مسیر سید شهید آیت الله رییسی بنابراین به مصلح رای می دهیم چراکه رییسی نشان داد که می شود کار سیاسی کرد اما تقوا داشت.
وی با بیان اینکه باید صیانت از مسیر رییس جمهور شهید داشت، اضافه کرد: نزدیکترین تفکر به شهید رییسی قالیباف است و لجن پراکنی و تهمت در کارنامه ندارد.
مومنی بیان کرد: برای دیده شده نیاز به تخریب کسی نداریم؛ شهید رییسی مظلوم بود و قالیباف نیز مظلوم است و بزرگترین افتخارش فعالیت های جهادی و رزمندگی است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.jdyiw6dtjgiaw.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما