کد مطلب : ۱۵۹
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج برنامه‌های مفرح مجازی با توجه به شیوع کرونا درایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان تدارک ببیند.
اجرای برنامه‌های مفرح مجازی با توجه به شیوع کرونا در ایام الله دهه فجر

به گزارش صدای صنعتگر، منصور وحیدی ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط متفاوت کشور باتوجه به شیوعویروس کرونا اظهارداشت:محدودیت‌های طولانی مدت کرونایی شهروندان را خسته کرده و لازم است در شرایط کنونی برنامه‌های جذاب و شادبرای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بر مردمی بودن جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود:هر ساله در بزرگداشت انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود اما شرایط امسال متفاوت تر است، باید از ظرفیت های گروه ها وتشکل‌های مردمی برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه های این ایام به صورت مردمیو با استفاده از ظرفیت مردم و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

وحیدی تصریح کرد : امسال با رعایت کامل موارد بهداشتی، مراسم و برنامه های محوری ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شود و شهرداری کرج از همهامکانات خود برای هرچه باشکوهتر شدن سالگرد پیروزی
انقلاب اسلامی و دهه فجر استفاده خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: فضا سازی و آذین بندی شهرها در ایام دهه فجر در شرایط فعلی باید خلاقانه باشد.
برخورد با تخلیه کنندگان زباله و نخاله های ساختمانی در اطراف کرج
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تخلیه کردن نخاله های ساختمانی از رفتارهای آزار دهنده ای است کههم چهره شهر را زشت و هم مشکلات بهداشتی ایجاد می کند شهرداری با تخلیه کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده ها و ورودی شهربرخورد کند.
فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات زیست محیطی شهر‌ها تخلیه نخاله‌های ساختمانی درمحل‌های غیرمجاز و نزدیکمحل سکونت شهروندان است، اظهارداشت: با هدف رعایت حقوق شهروندان و نظم سیمای شهری مکان‌هایی جهت تخلیه و جمع آورینخاله‌های ساختمانی درحریم شهر در نظر گرفته شده است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: رانندگان وسیله نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفا درمکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانیرا تخلیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان برخورد قانونی طبق مقرراتصورت خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: داشتن شهری سالم و ایمن با رعایت پروتکل‌های زیست محیطیهمکاری مستمر و دلسوزانه شهروندان را می طلبد و امید است شهروندان محترم همکاری‌های لازم را به منظور حفظ سیمای شهری بعمل آورند.
بزنی بیرانوند بیان کرد: دپوی زباله‌های ساختمانی باری روی دوش طبیعت است و آلودگی‌های محیطی در پی دارد، از این رو بازیافت آن‌ سببمی شود که مشکلات این چنینی از بین رود.
عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کامیون‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی باید ساماندهی شوند، گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و منابعطبیعی همت همگانی را می طلبد و دستگاههای اجرایی نیز باید همکاری لازم را انجام دهند.
احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به قابل قبول نبودن روند اجرایی پروژه کنار گذر مهر شهر،احتمال خلع ید پیمانکار مربوطه وجود دارد.

فرج الله ایلیات با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار داشت: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیارخوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و براساس ماده ۴۸ شرایط عمومیپیمان، ناچار به خاتمه پیمان با او می‌شویم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای پروژه کنار گذر مهرشهر از ابتدای دوره به طور ویژه دردستور کار مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی برایمرده به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

ایلیات با بیان اینکه پروژه کنارگذر مهر شهر در سال جاری حداقل باید به سه راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابانچمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجراییپروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: ترافیک در محدوده ریل راه آهن و اجرای کنارگذر مهرشهر گاهی اوقات بسیار سنگین است، امید استهرچه زودتر این پروژه بهره برداری شود.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcic3az2t1aw.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار