کد مطلب : ۱۶۰
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: ضروری است مدیران در نگارش نامه های اداری از لحاظ محتوی و فرم دقت بیشتری مبذول نمایند.
مدیران شهری به رسم الخط نامه های اداری توجه کنند
به گزارش صدای صنعتگر، رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نامه قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: در نامه فوق علاوه بر غلط های رسم الخط و غلط های املائی چون (سمن که ثمن نوشته شده – تذهیب که تهذیب نوشته شده، خلع ید که خلعیت نوشته شده) از لحاظ معنی نیز دارای اشتباهات فاحشی است چون (قائم مقام شهرداری) نهاد حقوقی قائم مقام ندارد و ایشان قائم مقام شهردار هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: کسب اطلاعات دقیق و سپس دست به قلم بردن! به اطلاع میرسانم جای تاسف دارد که ایشان به عنوان رئیس سازمان و قائم مقام شهردار ادعا می کند اگر تفاهم نامه به دست آید. (چه کسی باید به دست ایشان برساند)؛ آقای صحافی مشاور کمیسیون هنر شورای اسلامی نیستند جای تعجب دارد که وی به عنوان سرپرست سازمان از قضیه بی اصلاع هستند.

خستو بیان کرد: فرهنگسرای خط و تذهیب و خانه هنرمندان لایحه شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید فرمانداری و ابلاغ ریاست شورا و دستور شهردار محترم و قراردادهای لازم در اختیار هنرمندان جهت ارتقاء فرهنگ و هنر شهر صورت گرفته است و در چارچوب وظایف و اختیارات در حال فعالیت هستند و آقای عسگری مرجع قضاوت در مورد اهداف نیستند. (که ادعا نموده اند که از اهداف اصولی فاصله گرفته اند.)

وی افزود: در ضمن استفاده از ادبیاتی چون (دستور داده ام) مناسب مکاتبات اداری نمی باشد، اگر نامه را دیگران نوشته اند و وی امضاء کرده که تاسف بار است و اگر خودشان نگاشته اند جای تعجب دارد.

بودجه 1400 با هدف پاسخگویی به نیازهای محله ای تبیین و تصویب شود
خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: مدیریت مشارکتی در کنار مدیریت محله محور لحاظ شود و انتظار داریم
بودجه 1400 شهرداری با هدف پاسخگویی به نیازهای محله ای تبیین و تصویب شود.

 احد رسولی در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرکرج اظهار داشت: یکی از برنامه های شورای دوره پنجم مدیریت محله محوری است که در چندین جلسه نیز روی موضوع تاکید شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج به بازدیدهای نظارتی از محله های سطح شهر اشاره کرد و افزود: طی بازید از محله حسین آباد مهرشهر در گفت و گو با شهروندان مشکلات آنها احصاء شد و شهروندان اعلام کردند زمانی ورودی به مهرشهر از اتوبان بدون پل به راحتی انجام می شد، بعد از اجرای پل نه تنها ورود به حسین آباد مهرشهر تسهیل نشد که وضعیت بدتر شد.

رسولی بیان کرد: به دلیل اجرای ناقص اجرای پل مهرشهر و تغییر آن برخی از کسبه محل دچار خسارت شدند چون طرحی که  اجرا شد به غیر از آن طراحی بود که مصوب شده بود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: انتظار داریم در سال آتی بودجه 1400 شهرداران مناطق نیازهای محلی را احصاء کرده و بر اساس همین احصاء و نشست با مردم پروژه های محله محور را در دستور کار و برنامه های خود قرار دهند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakwn6149ni.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار