کد مطلب : ۱۶۵۸
plusresetminus
شهردار کرج گفت: ارتقای حمل و نقل عمومی و تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده مهمترین دغدغه حال حاضر شهرداری‌هاست.
"حمل و نقل عمومی" و "مالیات بر ارزش افزوده" مطالبه مدیریت شهری از دولت

 

به گزارش صدای صنعتگر، مهرداد کیانی این دغدغه‌ها را در جریان نشست رئیس شورای عالی استان‌ها با روسای شوراهای اسلامی شهر، بخش و شهرداران استان البرز که امروز سه‌شنبه در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد، مطرح کرد.  

کیانی، خواهان پیگیری این مطالبات در سطح کشور و دولت شد و افزود: به گوش دولت برسانید که وضعیت حمل و نقل عمومی فعلی در شهرها از جمله کلانشهر کرج در شان شهروندان نبوده و شرایط موجود حق مردم همراه و قدرشناس ایران نیست.  
وی، موضوع مالیات بر ارزش افزوده را از دیگر چالش‌های شهرداری‌ها ذکر کرد که موجب برداشت‌های گوناگونی شده است.  
این مسئول تاکید کرد: اگر مبالغ مذکور حق شهرداری‌ست این حجم از مطالبات و تعیین تکلیف‌ها از سوی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف بی معناست.
شهردار کرج، در بخش دیگری از گفته‌های خود به نقش موثر شوراها در هدایت و راهبری امور شهر اشاره و اذعان کرد: حمایت و هدایت شورای شهر کرج در دوره ششم باعث شده است شاهد شکوفایی قابل توجهی در این کلانشهر باشیم.  
کیانی ادامه داد: سطح تغییرات و دستاوردها در شهر به گونه‌ای است که هیچ فردی اعم از مخالف و موافق، قادر به کتمان موفقیت‌ها نیست.
این مسئول، تحقق کامل بودجه در دو سال گذشته، افزایش پنج برابری بودجه ظرف دو سال، راه‌اندازی مترو، پیشرفت قابل توجه بزرگراه شمالی و تکمیل و بهره‌برداری از یک هزار طرح کوچک و بزرگ شهری را از جمله این تغییرات و پیشرفت‌های شهر کرج عنوان کرد.
وی، این اتفاقات را نتیجه تعامل و تلاش شورای شهر و شهرداری ارزیابی و تاکید کرد: قدردان این حمایت‌ها هستیم و امیدواریم مساعدت‌ها در ادامه مسیر استمرار یابد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.sb8urhb0wiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار