کد مطلب : ۱۴۷۴
پیام مهندس سید آرش مطهری معاون اجرایی هلدینگ تیپیکو

روابط‌عمومی‌ها هر روز بیش از پیش اثربخش‌تر می‌شوند 

plusresetminus
 مهندس سید آرش مطهری، معاون اجرایی هلدینگ تی‌پی‌کو به مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.
روابط‌عمومی‌ها هر روز بیش از پیش اثربخش‌تر می‌شوند 
 
به گزارش صدای صنعتگر، مهندس سید آرش مطهری، معاون اجرایی هلدینگ تی‌پی‌کو به مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.
«از ابتدای قرن بیستم که اداره تبلیغات بوستون آمریکا، به‌عنوان نخستین شرکت روابط‌عمومی در جهان تأسیس شد تا به امروز که شاید چند ده هزار انجمن، دفتر روابط‌عمومی خود را در جهان تأسیس کرده‌اند، هر روز با گذشت زمان این علم و بعداً «هنر» حالتی تخصصی‌تر در حوزه‌های مختلف به خود گرفت و اثربخشی‌اش روز به روز بیش‌تر و گسترده‌تر شد.

کیست که امروز و هنوز به اهمیت جایگاه و نقش روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و فوران و آتشفشان اطلاعات پی نبرده باشد!؟

 در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصات به پیش می‌تازد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و... دوام‌شان بستگی به نحوه و کیفیت فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌ها پیدا کرده، کیست که نداند روابط‌عمومی موفق چگونه راه‌ها را هموار می‌کند؟»

 در کشور عزیزمان ایران هم، روز بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه را، «روز روابط‌عمومی و ارتباطات» نامگذاری کرده‌اند، و چه ذوقی داشته‌اند آن‌ها که پیش از همه‌ی ما، و پیش‌تر از همه‌ی ما، به ارزش‌های این موضوع پی برده و حتی آن را، وارد تقویم رسمی کشور کرده‌اند.

امروز دیگر بر همگان واضح و مبرهن است که واحدهای روابط‌عمومی‌ با بهره‌گیری از مهارت، علم، هنر و آگاهی به قلب تپنده هر سازمان بدل شده‌اند و دیگر هرگز به بوته فراموشی سپرده نخواهند شد. 

و اما روابط‌عمومی‌های شرکت‌های دارویی علاوه بر وظایف روتین و جاری خود، مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی و عمل به مسئولیت اجتماعی را هم یدک می‌کشند و من بارها و بارها به چشم خود دیده‌ام که آن‌ها نسبت به بیماران و جامعه هدف درمانی کشور هم دغدغه‌مند و پیشقراول یاری‌رسانی‌ها هستند. 

اینجانب ضمن پاس‌داشت مجاهدت و تلاش‌های خالصانه، «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را به یکایک تلاشگران مظلوم این عرصه خطیر به‌ویژه همکاران عزیزم در روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیدوارم با نگاه مثبتی که مدیریت محترم عامل تی‌پی‌کو نیز به حوزه اطلاع‌رسانی دارند و موضوعات را عمیقا رصد و از «جان‌آگاهیِ» همکاران خود، مشعوف می‌شوند، به مدیران عامل شرکت‌های تابعه هم تسری پیدا کند، و عزیزان ما هم، با اطلاع‌رسانی‌های دقیق، صحیح و سریع اخبار و موفقیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه به مردم شریف و ذی‌نفعان ارجمند شرکت‌های گروه دارویی تامین، گامی مهم در این عرصه و شفافیت بخشیدن به امور بردارند.
انتهای پیام/

 
https://sedayesanatgar.ir/vdch.qnzt23nkkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما