کد مطلب : ۱۴۸۱
plusresetminus
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیمی دارویی داروپخش امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۷۶ درصد از سهامداران و نماینده صاحبان سهام، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی شرکت در محل سالن تلاش و امکان برخط (وبینار) برگزار شد. 
شیمی دارویی داروپخش سود 2950 ریالی به ازای هر سهم تقسیم کرد
.
 به گزارش صدای صنعتگر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیمی دارویی داروپخش  شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۷۶ درصد از سهامداران و نماینده صاحبان سهام، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی شرکت در محل سالن تلاش و امکان برخط (وبینار) برگزار شد. 
 
اعضای هیات ‎رئیسه مجمع: 
دکتر عقیل آرین نژاد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به‌عنوان رئیس مجمع و دکتر محمد کریمی و دکتر علی اکبر عباسی ناظران مجمع و ابراهیم گنجی دبیر مجمع بودند .
دکتر هوشنگ قاسمی، مدیر عامل شرکت شیمی دارویی داروپخش در ابتدای مجمع به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و به سوالات سهامداران پاسخ داد و برخی از دستاوردهای سال ۱۴۰۲ شرکت را اینگونه برشمرد: 
  •  رشد فروش ریالی شرکت، ۴۳درصد در ۱۲ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه رشد داشته است.
 انتقال نماد شرکت از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران و تسویه کامل بدهی‌های مالیاتی و بیمه تا پایان سال ۱۴۰۰ از دستاوردهای مهم شرکت در سال مالی گذشته بود.
 
  • اخذ مصوبه دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریال کم بهره به‌واسطه دانش‌بنیان بودن شرکت و اخذ وام ۳۵ میلیارد تومانی کم بهره به‌عنوان مرابحه از صندوق توسعه ملی با مشارکت بانک رفاه از دیگر دستاوردها و اقدامات مهم شرکت است. 
 
  • استفاده از ظرفیت‌های نگهداری کالاها در محوطه شرکت، حذف هزینه‌های اجاره و حل و فصل پرونده حقوقی بابت ۶ فقره چک برگشتی این شرکت به پخش داروی بهشهر نیز از دیگر اقدامات شرکت دشیمی است.
 
تأمین نقدینگی لازم جهت سفارشات خارجی، بازبینی فرایندهای شرکت، بهبود در روند انجام کارها و افزایش محصولات دانش‌بنیان، استفاده از معافیت‌های مالیاتی و تولید حداقل ۵ محصول جدید در سال مالی ۱۴۰۳ از برنامه‌های شرکت در سال مالی جدید است. 
 
  • افزایش ظرفیت تولیدی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، عمق‌بخشی به تولید برخی از مواد LVHV و خلق ارزش افزوده، بهینه‌سازی فرایندهای تولید و جایگزینی حلال‌ها و تلاش جهت کاهش قیمت تمام‌شده از دیگر برنامه‌های شرکت بیان شد.
 
  • درآمد عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته رشد ۴۳ درصدی داشته و به حدود ۱٫۴۰۶میلیارد تومان رسیده است، همچنین سود خالص شرکت رشد ۳۱ درصدی داشته و به حدود ۳۷۸ میلیارد تومان رسیده است.
    از برنامه‌های آتی شرکت به افزایش محصولات دانش‌بنیان، تولید حداقل ۵محصول جدید، افزایش ظرفیت تولید و استفاده از ظرفیت‌های موجود، عمق بخشی به تولید برخی از مواد LVHV (موادی با حجم کم و ارزش افزوده بالا)، استفاده از حلال‌های بی‌استفاده در شرکت اشاره شد.
 
  • پروژه کرمانشاه در اوایل نیمه‌ی دوم سال به بهره‌برداری می‌رسد و حدود ۵۰ تا ۶۰ تن به ظرفیت شرکت اضافه خواهد کرد که در دسته‌ی قلبی عروقی و ضد التهاب قرار می‌گیرند. افزایش ظرفیت نهایی این پروژه ۱۰۰ تن می‌باشد.
 
در پایان این مجمع به ازای هر سهم ۲۹۵ تومان سود نقدی تقسیم شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.cdyiw6djygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما