کد مطلب : ۱۶۳۳
plusresetminus
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به لزوم کاهش هزینه‌های برای تولید  گفت : آموزش می تواند در این راستا نقش آفرین باشد.
برگزاری 25 دوره نوین آموزشی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران/ استمرار آموزش در صنعت گره گشا است

به گزارش صدای صنعتگر، دکتر محمد ایری با اشاره به لزوم استمرار بر آموزش و توجه به سرمایه انسانی در بحث آموزش اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در سال جاری با همکاری شرکت نامداران ایده پرداز والای اندیشمند اقدام به برگزاری 25 دوره آموزشی جذاب بروش نوین " پکیج مهارتهای کسب وکار" کرده است.
وی افزود: این دوره‌ها با موضوعات بازاریابی وفروش نوین، سازمانی، مهارتی ومدیریتی ، برندینگ، کارآفرینی، کوچینگ، توسعه فردی وسازمانی بوده است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با بیان اینکه  هر کدام از این سرفصل‌ها شامل موضوعات جذاب برای رشد و توسعه صنعت است، عنوان کرد: در این دوره‌های آموزشی کارآفرینان، مدیران عامل، صاحبان کسب و کار و کارشناسان شاغل بسته به نوع نیاز به آموزش حضور دارند.
دکتر ایری با اشاره به اینکه افتتاحیه این دوره‌ها از فردا چهارشنبه 28 شهریورماه در هتل کوثر تهران آغاز می شود، تصریح کرد: امیدوارم این دوره ها  گام موثری برای توسعه صنعت ورونق کسب وکار باشد .
معاون  صنایع کوچک استان تهران با اشاره به اینکه افراد توسعه یافته، صاحب کسب و کار توسعه یافته هستند ، ادامه داد: آموزش مهارتهای کسب و کار می تواند موجب توسعه صنعت شود وهزینه‌های سازمان را کاهش دهد و رونق تولید را بدنبال داشته باشد.
وی گفت: آموزش کارکنان موضوع مهمی است و همه کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی در راستای بهره گیری از آموزش‌های نوین در این دوره ها شرکت می کنند.
انتهای پیام/
 
https://sedayesanatgar.ir/vdce.x8zbjh8px9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما